środa, 26 czerwca 2013

Małe nowości.

Witam,
O kosmetykach firmy Caudalie czytałam już tyle dobrego i pomyślałam, że sobie coś kupię.

Troszkę informacji o firmie : 
Caudalie to francuska firma produkująca kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, do każdego typu skóry. Marka Caudalie została stworzona w 1995 roku przez Mathilde i Bertrand Thomas. Receptura kosmetyków oparta jest na bazie wyciągu z pestek winogron. Do produkcji kosmetyków używane są przede wszystkich składniki pochodzenia naturalnego.

Swoje maleństwa kupiłam w osiedlowej aptece. Nie chciałam mocno nadwyrężyć mojego portfela i kupiłam tylko dwa produkty, ponieważ kosmetyki te nie należą do najtańszych.
I zobaczymy jak się sprawdzą.

Co kupiłam:
Caudalie Grape Water ( woda winogronowa )
Opis producenta:  Działa łagodząco. Nawilża. Do skóry wrażliwej 100% ekologicznych winogron. Odświeża skórę w dowolnej chwili w ciągu dnia.
0%konserwantów. Bez zapachu.

Skład: Vitis Vinifera (Grape) Fruit Water*, Vitis Vinifera (Grape) Juice*, Nitrogen.
*Plant origin.


Caudalie Lip Conditioner ( Balsam do ust )
Opis producenta: Jedyny przeciwutleniający krem do ust, odżywia, chroni i łagodzi podrażnienia ust. O antyoksydacyjnym działaniu, zapewnia odżywienie i ochronę przez cały dzień. Delikatny waniliowy zapach. Świetnie się sprawdza jako podkład pod szminkę.
Główne składniki: przeciwutleniające polifenole z pestek winogron; masło karite o właściwościach nawilżających i łagodzących (formuła w 99,5% naturalna).



Kupiłam sobie również nową śliczną pomadkę Maybelline Color Whisper o nr. 130.

A to opis producenta tej małej ślicznotki: 
Color Whisper od Maybelline to 12 kuszących kolorów pomadek do ust w niezwykle przyjemnej, żelowej bazie. Jedwabista formuła z lekkim olejkiem jojoba sprawia, że usta są miękkie, nawilżone i pokryte mgiełką koloru. 


Pozdrawiam




16 komentarzy:

  1. bardzo lubilam ten balsam do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny, ale chyba mało wydajny:))

      Usuń
    2. Tak normalnie raczej :) potem ją wydłubywałam, bo duuuużo produktu było na dnie;)

      Usuń
    3. To i ja będę wydłubywała, by cieszył dłużej:))

      Usuń
  2. Strasznie spodobał mi się kolor tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się Twoje zakupy, ale jeszcze nigdy nic nie miałam z firmy Caudalie.
    Bisiu, w związku z tym, że lubię Cię obserwować, a ta opcja na bloggerze niedługo zniknie, dodaję Cię do mojego blogrolla.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Caudalie poluję od dawna, ale cały czas nie mogę się zdecydować co chcę wypróbować na początek ;) Whisperki mam dwa i bardzo je polubiłam, chyba będę musiała do mojej kolekcji dokupić 130, na zdjęciu wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda i balsam do ust Caudalie sprawdzają się świetnie i juz mam ochotę kupić jakiś krem nawilżający. Co do Whisperków to i ja mam ochotę na jeszcze jeden lub dwa. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Mam ochotę na coś z Caudalie :) tą szminkę również posiadam i jestem zadowolona. taka przejrzysta, delikatna, dobrze nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj tak jak ja np.od wody lub balsamu do ust. Szminka jest jedną z moich ulubionych w ostatnim czasie. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ta pomadka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kompletnie nie znam tej firmy...nigdzie jej u mnie nie widziałąm:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drogerii raczej jej nie widać, ale w dobrej aptece znajdziesz z pewnością:)) Pozdrawiam

      Usuń