środa, 12 czerwca 2013

Shiseido

Witam,
Marionnaud dba o swoich klientów.
Parę tygodni temu dostałam kupon z programu lojalnościowego na 35 zł do wydania w drogerii Marionnaud.
Pomyślałam, że to świetna okazja do kupienia szczoteczki do twarzy Shiseido o której już od dawna myślałam. Cena standardowa to 105 zł z moim kuponem to już tylko 70 zł .

Co pisze producent: Szczoteczka do oczyszczania i masażu twarzy. Wykonana z bardzo miękkiego włosia różnej długości, co umożliwia dokładne oczyszczanie twarzy. 
Dodatkowo masuje twarz podczas oczyszczania.      

 
Wygląda fajnie i jest bardzo, bardzo mięciutka. Ciekawa jestem jak się sprawdzi przy mojej dość wrażliwej skórze.
Zabieram się do testowania .

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Ta szczotka od dawna chodzi mi po głowie. Jak się z nią już dobrze zapoznasz to napisz proszę jej recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero niedawno przystąpiłam do klubu Marionnaud i cieszę się, że wysyłają takie kupony ;D Czekam na recenzję szczoteczki, bo słyszałam już o niej, ale nic konkretnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczoteczka jak na parę dniu używania jest bardzo, bardzo dobra. Postaram się z jakiś miesiąc coś więcej napisać. Pozdrawiam i życzę udanych zakupów w Marionnaud.

      Usuń
  3. Ja też mam ja na oku ale przyznam szczerze że troszkę się boję o swoje coraz to bardziej powiększające się pajączki. Nie wiem czy szczotka (choć mam delikatne włosie) jeszcze bardziej by ich nie podrażniła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od czasu do czasu mam bardzo wrażliwą skórę ( gdy dopada mnie uczulenie i obecnie tak właśnie jest ) używam tej szczotki od kiedy ją kupiłam codziennie i sprawdza się rewelacyjnie. Szczoteczka jest bardzo mięciutka i masaż to sama przyjemność:))

      Usuń