wtorek, 2 lipca 2013

Relax i małe zakupy.

Witam,
Ostatni weekend spędziłam na działce, była piękna pogoda, wspaniała przyroda i pyszne jedzonko.

 Spokój, spokój i tylko słuchać śpiew ptaków - uwielbiam.............
Idziemy na długi spacer.

 Były grzybki, ale nie do zjedzenia .
Ale znalazły się i kurki.



 
 I dalej podziwiamy przyrodę.
 

 A to już kwiatuszki w działkowym ogródku.

 
 Po długim spacerze czas coś zjeść.
 
Wracając do domu wpadliśmy do apteki i do Leclerca.
 
W aptece kupiłam krem Vichy 50 Capital Solei do skóry wrażliwej ( to nie jest ten matujący) - 39,90 zł.
W Leclercu kupiłam żel do golenia Satin Care w świetnej cenie  12,95 zł, oraz samoopalacz w piance Lirene w cenie 15,99 zł.


Pozdrawiam


12 komentarzy:

  1. ja dzis też zakupiłam ten filtr z Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni cieszy się dużą popularnością. Ja użyłam go dwa razy i jestem zadowolona. Pozdrawiam

      Usuń
  2. aż poczułam zapach lasu :) strasznie chce mi się na jakąś wyprawę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zapach lasu, szczególnie po małym deszczu:))

      Usuń
  3. Bisiu, miło mi poinformować, że przyznałam Ci wyróżnienie Liebster Blog Award :) Dla ułatwienia podaję link: http://powiewinspiracji.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html
    Będę bardzo szczęśliwa jeśli weźmiesz udział w zabawie i odpowiesz na zadane Ci pytania.
    Prześlij mi link z odpowiedziami, chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To musiał być bardzo relaksujący dzień, a grill wygląda smakowicie :) W zeszły weekend też miałam okazję zjeść karkóweczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był bardzo, bardzo miły dzień. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Lubię leśne klimaty :) Bardzo wyciszają.

    OdpowiedzUsuń