środa, 3 lipca 2013

Zakupu z PATt&RUB

Witam,
Jakiś czas temu zrobiłam pierwsze zakupy na stronie PAT&RUB. Zamówiłam zestaw Kokosowo-Cytrynowe Wygładzanie i Odżywianie i jestem z niego bardzo zadowolona.
W maju na urodziny dostałam bon zniżkowy - 20 % na zakupy i w taki sposób stałam się szczęśliwą posiadaczką kolejnych wspaniałości.
A oto i one w całej okazałości.

Hipoalergiczny Balsam do Stóp - pachnie cudownie. Balsamy są dwa, ale jeden jest dla kogoś.

O kosmetyku ze strony PAT&RUB:
Kosmetyki naturalne z linii Hipoalergicznej opracowaliśmy z myślą o szczególnych potrzebach osób o wrażliwej skórze.
Naturalny balsam do stóp pielęgnuje i odnawia, regeneruje skórę spierzchniętą i popękaną.
Pomaga pozbyć się twardego naskórka, zmiękcza, wygładza, nawilża i ujędrnia.
Łagodzi podrażnienia.

Balsam pielęgnuje również doskonale szorstkie łokcie i kolana.
Kosmetyk pachnie świeżo - śródziemnomorską roślinnością i wiosennie.
Zastosowana kompozycja zapachowa jest hipoalergiczna.


Hipoalergiczny Balsam do Dłoni

O kosmetyku ze strony PAT&RUB:

Idealny kosmetyk naturalny dla bardzo zmęczonych i suchych dłoni.
Hipoalergiczny balsam do dłoni odnawia, nawilża, zmiękcza, rozjaśnia, koi, uelastycznia skórę i wzmacnia paznokcie.
Zawarte w balsamie składniki minimalizują negatywny wpływ detergentów i innych czynników podrażniających i wysuszających skórę.
Balsam zawiera naturalne filtry UV. Świetnie się wchłania.

Płyn Micelarny  

O kosmetyku ze strony PAT&RUB:
To kosmetyk naturalny, perfekcyjnie oczyszcza, tonizuje i łagodzi podrażnienia. Nie narusza warstwy hydrolipidowej skóry.
Jest odpowiedni nawet dla bardzo wrażliwej cery. Nadaje się do zmywania makijażu oczu. 
Zawiera kojącą podrażnienia i tonizującą wodę różaną, wodę rozmarynową o właściwościach antyseptycznych, łagodzącą wodę lawendową oraz  micele Sphingosomes Moist, które łączą właściwości pielęgnacyjne i oczyszczające.


Maska Regeneracja 
O kosmetyku ze strony PAT&RUB:
Poprawia wygląd i kondycję włosów zniszczonych oraz przesuszonych:

  • Nawilża, odżywia, wygładza
  • Zawiera organiczny kompleks rewitalizujący
Maska sprawia, że włosy odzyskują blask i elastyczność, stają się jedwabiście gładkie i dobrze odżywione.
Maska działa również łagodząco i regulująco na skórę głowy.
Pachnie relaksująco cytrynką.


Zestaw Pielęgnacyjna moc egzotycznej pomarańczy, w naturalnej ochronie ust.
  • Pielęgnacyjny Balsam do Ust Pomarańczowy
  • Piling do Ust Pomarańczowy
O kosmetyku ze strony PAT&RUB: 

Pielęgnacyjny Balsam do Ust Pomarańczowy z linii kosmetyków naturalnych PAT&RUB LIPS
100% natury tak ważne na ustach!

Balsam chroni. Sprawia, że skóra ust jest odżywiona, wygładzona i nawilżona. Znakomity do spierzchniętych ust. 

Zawiera kompozycję wartościowych pielęgnacyjnie maseł i olejów roślinnych. Olej annatto jest szczególnie bogatym źródłem najbardziej aktywnych związków witaminy E, działa antyoksydacyjnie i przeciwzapalnie. Balsam ma uwodzicielski zapach, który poprawia nastrój.
Kolor nadaje masło pomarańczowe i olej annatto. Aromat balsamu pochodzi od olejku pomarańczowego
Piling do Ust Pomarańczowy to kosmetyk naturalny, który delikatnie złuszcza skórę ust, a następnie nawilża ją i wygładza.

100% natury tak ważne na ustach!

Piling jest kompozycją zdrowego cukru z brzozy oraz olejów i maseł roślinnych. 

Zawiera ksylitol – cukier z brzozy o działaniu przeciwpróchniczym.

Kolor nadaje masło pomarańczowe i olej anatto. Aromat pilingu pochodzi od olejku pomarańczowego.

Kosmetyk błyskawicznie wygładza i odżywia usta. A ile przy tym przyjemności! Naturalne aromaty uwodzą, ksylitol osładza dzień.

 
Do zamówienia mogłam wybrać sobie trzy próbki.
Wybrałam:
- żel pod prysznic hipoalergiczny
- krem na dzień 30+
- eko ampułkę - anti-aging
I to by były już wszystkie moje skarby. Bardzo ciekawa jestem jak się sprawdzą.

Pozdrawiam



18 komentarzy:

  1. Ja również jestem ciekawa jak się sprawdzą a w szczególności jak sprawdzi się maska.
    A tak na marginesie chętnie bym ci coś porwała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie na maskę byłam najbardziej napalona:)) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wow świetne zakupy ;) Jestem ciekawa jak się u Cb sprawdzą te kosmetyki :) Z niecierpliwością czekam na recenzje ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę z nich zadowolona. Pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie:))

      Usuń
  3. tez jestem ciekawa tych kosmetykow,narazie cena skutecznie mnie odstrasza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny są wysokie, ale i produkty świetne. Radze polować na super promocje:)) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Zobaczyłam ten zestaw do pielęgnacji ust i aż mi się oczka zaświeciły! Chcę go!! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje oczy świeciły na jego widok parę miesięcy:))Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo fajne zakupy i czekam na opinię :) Też zbieram się za złożenie zamówienia u nich, jednak cały czas wypada mi coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co pokazałaś mam peeling do ust też w wersji pomarańczowej i bardzo lubię :) Oraz płyn micelarny który się u mnie świetnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że wybrała same super produkty:))

      Usuń
  7. Świetne zakupy, jestem bardzo ciekawa jak kosmetyki P&R sprawdzą się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dam znać czy się sprawdzają:)

      Usuń
  8. Ile smakołyków widzę ;) Osobiście uwielbiam Pat&Rub :)

    OdpowiedzUsuń