sobota, 13 października 2012

Osiedlowy bazarek.

Witam,
Dziś chciałam podzielić się z Wami moim odkryciem osiedlowego bazarku.
Muszę przyznać, że nie chadzam tam za często, ponieważ w sobotnie poranki są tam tłumy ludzi.
Przeciskanie się między ludźmi którzy doprowadzają mnie do szału - to nie dla mnie.
Jeżeli chcę już coś kupić z warzyw czy owoców wybieram małe straganiki.
Ale do rzeczy.
Za namową mojej mamy, celem nabycia zniczy dałam się namówić.
Jakoś to przeżyłam i coś kupiłam.

Oto moje bazarowe zakupy.
Nr.1. - beżowe w cenie 25 zł.
Nr.2. - granatowe w cenie 60 zł.


Nr.1.- Krem do rąk .
Nr.2 - Wzorniki do lakierów.

Na owym bazarku znalazłam stoisko z kosmetykami Babuszki Agafii - odważyłam się tylko na zakup kremu do rąk. Już go użyłam i muszę powiedzieć, że bardzo mi się spodobał. Ładnie pachnie, pozostawia na dłoniach ochronna warstwę- będę używała go na noc.
Bardzo cieszę się również z wzorników, ponieważ już od dłuższego czasu ich poszukiwałam.
I to by było na tyle.

Pozdrawiam

1 komentarz: