środa, 3 października 2012

Biochemia Urody - zamówienie

Witam,
W dniu dzisiejszym przyszło moje zamówienie z BU.





Nr.1 - Hydrolat Lawendowy -jeszcze tego nie miałam. Używam w codziennej pielęgnacji jako tonik oraz do maseczek lub peelingu enzymatycznego. Fajnie pachnie - uwielbiam lawendę.
Nr.2 - Olejek myjący o zapachu pomarańczy - to już chyba trzecia buteleczka, bardzo lubię ten produkt.
Nie noszę mocnego makijażu i ten olejek świetnie się spisuje i  przyjemnie pachnie.
Nr.3.- Serum flavo-C - kupiłam pierwszy raz - zobaczymy jak się sprawdzi.
Nr.4.- Maseczki w tabletkach - również zakupione pierwszy raz. Jestem ich bardzo ciekawa.
oraz
Nr.5. - Kompleks silikonowo-malinowy - ten produkt będę dodawała do serum. Na stronie BU wyczytałam, że podobno z tym kompleksem ma lepsze działanie - zobaczymy.

I to już koniec.
Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Ja komponuję właśnie wstępną listę i też planuję podobne zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gorąco, jeszcze na żadnym produkcje z BU się nie zawiodłam:))

      Usuń
  2. ja tez mam kilka produktów z BU, co do flavo-c jestem mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozrobiłam i zrobiły mi się gluty. Jestem zła. Ale ogólnie bardzo lubię BU.

      Usuń
  3. Wyróżniłam Twój blog w so sweet blog award :) Mam nadzieję, że Cię to ucieszy :) Dla ułatwienia podaję link:
    http://powiewinspiracji.blogspot.com/2012/10/sodka-muffinka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszy i to jak. Bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać jak to serum z witaminą C bo sama chciałam zamówić:)
    P.S Obserwuje,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, serum mocno mnie nie zachwyciło, ale dopiero używam parę dni. Myślałam, że będzie bardziej natłuszczać. Ale daję mu jeszcze szanse. Pozdrawiam

      Usuń