sobota, 20 października 2012

Denko.

Witam,
Z wielką radością przychodzę z kolejną odsłoną projekty denko. W ostatnim czasie dość sporo produktów udało mi się wykończyć. 
Przechodzimy do rzeczy.
                                                  Torba wypchana po brzegi.

 A w niej ................
Nr.1 Farmona - Tutti Frutti - aromatyczna sól do kąpieli - ładny i przyjemny zapach, bardzo ją polubiłam. Myślę, że za jakiś czas wrócę do niej.
Nr.2. Lirene żel + oliwka z mango -  fajny produkt , nie przesuszył mojej skóry i do tego ładny zapach. Wrócę do tego produktu i chętnie wypróbuję inny zapach.
Nr.3. Luksja płyn do kąpieli - bardzo spodobał mi się jego zapach, dobrze się pienił. Czy wrócę do niego, chyba nie, bo na rynku jest dużo produktów tego typu które z chęcią przetestuję.
Nr.1 Masełko The Body Shop - ślicznie pachnie, dobrze nawilża. Czy wrócę do tego produktu, oczywiście bardzo lubię te masełka.
Nr.2 Stara Mydlarnia - odżywczy olejek o zapachu czekolady z dodatkiem słodkiej pomarańczy -  fajna oliwka, dobrze nawilża i ślicznie pachnie. Myślę, że chętnie wypróbuję jakąś inną wersję zapachową.
Nr.3 Avon - Planet Spa - śródziemnomorski krem do ciała z oliwką - na samym początku bardzo mi się podobał . Po dłuższym stosowaniu postanowiłam, że już nigdy nie wrócę do tego produktu. Wymęczyłam, ale mam jeszcze jedno opakowanie wersji pomarańczowej. 
Nr.1. Alterra - krem do mycia twarzy - mój ulubiony produkt, to była już chyba z 5 tubka. Tani i dobry produkt. Nie wysusza, dobrze myje.
Nr.2 Bielenda - Bawełna 2-fazowy płyn do demakijażu oczu - bardzo dobry produkt . Osobiście podchodziłam do niego jak do jeża, ponieważ bałam się, że pozostawi mi mgłę na oczach. Nic takiego się nie stało, ładnie zmywa mój dość delikatny makijaż .Kupię kiedyś jak wykończę moje zapasy.
Nr.3 Biochemia Urody - hydrolat lipowy EKO - uwielbiam hydrolaty, stosuję jako tonik, mgiełka do twarzy oraz do maseczek.
-
Nr.1. L'occitane  krem kakaowy do rąk - bardzo lubię te kremiki, bo dobrze pielęgnują moje dłonie a ten dodatkowo ma śliczny zapach.
Nr.2. Pharmaceris  nawilżający krem ochronny do twarzy SPF30 UVA/UVB - dobry produkt i kupię go ponownie. Świetnie nadaje się pod makijaż nie bieli.
Nr.3. Yves Rocher - krem intensywnie odżywiający do suchych stóp o zapachu lavendy- zapach śliczny, działanie całkiem dobre. Ale nie dla bardzo suchych stóp.
Nr.4. Alverde - krem do rąk - fajny, ładny naturalny zapach. Używałam go na noc i jeszcze rano czułam na dłoniach lekką ochronną warstwę tego kremu.
Nr.5. Noni Care - krem do twarzy -  nie lubię tego kremu.Po pierwsze szczypała mnie po nim buzia, po drugie miał bardzo intensywny zapach i po trzeci skończył jako krem do rąk.Nigdy więcej go nie kupię.
Nr.1.Alverde intensywny balsam do ciała - co do niego mam mieszane uczucia. Ładnie nawilżał moją skórę, ale bardzo śmierdział alkoholem.Obecnie mam inny balsam z tej firmy, więc zobaczymy jak będzie dalej.
Nr.2. Colgate płyn do płukania jamy ustnej - ja go lubię. Nie wypala mi buzi jest ok.
Nr.3. Wellness & Beauty sól do kąpieli fiołek i czerwona koniczyna - fajny produkt . Bardzo lubię te sole i często je kupuję .


Nr.1. Zmwacz do paznoki z Biedronki.
Nr.2.Odżywka do włosów z e-naturalne - bez szału. Od czasu połączenia wszystkich składników była ważna tylko miesiąc i w ten sposób połowa została i ląduje w koszu.
Nr.3. Eveline 8 w1 - kolejna pusta buteleczka.
Nr.1. Czekoladowa maseczka - fajny produkt. Myślę, że jak będzie jeszcze w promocji w Super-Pharm to ją kupię.
Nr.2. Chusteczki antybakteryjne - lubię zawsze mieć w torebce.

To już koniec zawartości mojej reklamówki.

Pozdrawiam





2 komentarze:

  1. maseczki z Montagne uwielbiam, też nie przepadam za firmą Noni Care :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś musi być na rzeczy z tymi maseczkami. Pozdrawiam.

      Usuń