poniedziałek, 1 października 2012

Denko.



Witam i przedstawiam kolejne denko.
Muszę powiedzieć, że bardzo mi się to spodobało .
Nr.1. Colgate - płyn do płukania ust. Nie pali i jest ok.
Nr.2. Alouette - jednorazowe reczniki super do zmywania maseczek.
Nr.3. Rossmanowska sól do kapieli - bardzo je lubię.


Nr.1. Alterra - żel pod  prysznic - fajny, ja je lubię.
Nr.2. Żel w piance z Douglasa - totalna masakra, wysusza skórę.
Nr.3. Lirene - peeling - fajny, ładnie pachnie - ale ja wolę jednak cukrowe.
Nr.4,5.- L'occitane - żel pod prysznic i balsam do ciała - bardzo fajne produkty i wydajne, może bym je kupiła tylko ta cena.

Nr.1. Isana - pianka do golenia -  dobry produkt i tani.
Nr.2. Alterra szampon papaja i bambus – mój ukochany z tej serii. Ma bardzo ładny zapach, dobrze zmywa oleje i nie podrażania mojej wrażliwej skóry głowy. Polecam
Nr.3. Garnier tonik różany - dobry produkt. Nie robił nic szczególnego, ale i nie zaszkodził.
Nr.4. Yves Roche Hydra Vegetal - odświeżający żel do mycia twarzy - całkiem dobry produkt, ale ja go już nie kupię wolę Alterry krem do mycia twarzy.
                                      
                                         
Nr.1. Perfumy DKNG - fajny zapach i dość trwały, ale pod koniec już mnie męczył. Używałam z małymi przerwami dwa lata.
Nr.2. AA ECO -krem pod oczy - dobry kremik, nie podrażniał, ładnie się wchłaniał. W okresie letnim był ok., ale teraz poszukam czegoś bogatszego. Kupiłam ostatnio polecany AVA z koenzymem Q10, ale to nie to czego szukam.
Nr.3 . Tisana - balsam do ust - super.
Nr.4. Garnier deo kulka - kupiłam go chyba w kwietniu i byłam bardzo z niego zadowolona, lecz w okresie wakacji nabawiłam się okropnego podrażnienia. Po odstawieniu tego dezodorantu wszystko wróciło do normy.
Nr.5. błyszczyk Dior - bardzo fajny, zużyłam go z wielką przyjemnością.
Nr.6. Essens - odżywka do brwi - miałam ją już rok. Ładnie utrzymywała moje niesforne brwi w ryzach. Mam już kolejne opakowanie.
Nr.1. - BU - Peeling enzymatyczny - bardzo dobry peeling, ja nie lubię typowych zdzieraków ten dla mojej dość wrażliwej cery jest super.  
Nr.2  Dermedic Emolient - krem kojący. Całkiem fajny, używałam go i na ciało i na buzię, ale rano po aplikacji na buzię świeciłam się ja bombka choinkowa. Więc chyba mnie troszkę zapychał.
Nr.1. Avon - peeling do stóp - dostałam go w prezencie był całkiem fajny, ale jak mam być szczera wolałam ten z Biedronki. Obecnie mam z Lidla.
Nr.2. Wibo - odżywka do wmasowywania w paznokcie. Kupiłam ją przypadkiem, zużyłam była ok.
Nr.3. Eveline 8w1 - ja ją lubię.
 
Pozdrawiam



4 komentarze:

  1. Mam w planach ten peeling enzymatyczny z BU :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup, kup bo jest bardzo dobry. Czekam właśnie na przesyłkę z BU, będę testować tą maseczkę w tabletkach. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. bardzo lubię firmę alouette, jest o niebo lepsza od np. Velvet ;) ja nie lubię żeli z Alterry za to, że wysuszają moją skórę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, że alouette jest lepsza. Co do Alterry to powiem Ci, że i balsamy polubiłam. Pozdrawiam

      Usuń