środa, 10 października 2012

Ile warta jest moja twarz.

Witam,

W dniu dzisiejszym i JA postanowiłam sprawdzić - ile warta jest moja twarz.
Zanim zrobię podsumowanie, muszę Was uprzedzić, że jestem raczej minimalistką.
Nie posiadam pokaźnej kolekcji cieni, podkładów, pudrów itp..........

A oto i moje mazidła.

 Rachunek:
1. Pomadka KOBO - ok. 16 zł.
2. Błyszczyk Bourjois - kupiony w promocji ok.20 zł.
3. Pomadka Rimel - 16 zł
4. Tusz do rzęs Loreal - kupiony w promocji 30 zł
5. Paletka do brwi Catrice - 16 zł
6. Róż Inglot - 25 zł
7. Cienie Inglot 5 szt. x 10 zł = 50 zł
8. Podkład Estee Lauder Double Wear Light - 160 zł
9. Bronzer Dior - 150 zł
10. Puder sypki Kenebo Sensai - 195 zł
11. Baz KOBO - 20 zł

Łączna kwota : 698 zł. 

Przedstawione kosmetyki są tymi które używam najczęściej.
Mieszkają razem z innymi których nie pokazałam w kuferku.

I to tyle.
Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz