czwartek, 6 lutego 2014

Małe zakupy z Organique.

Witam,
Styczniowe mrozy w domu i w pracy ogrzewanie dały w kość mojej buzi. Stała się lekko sucha i zaczerwieniona na policzkach. Nie ma tragedii, ale czuję, że potrzebuje pomocy z mojej strony i postanowiłam dać jej troszkę luksusu. W tym celu udałam się do sklepu Organique.
 
A TO MOJE ZAKUPY

Mam nadzieję, że te dwa produkty dadzą ukojenie moje buzi.


 
Glinka Biała wygładzenie + rozświetlenie + uelastycznienie

Opis producenta : Bardzo delikatna glinka kaolinowa. Cechuje ją lekka i jedwabista konsystencja. Jest łagodna dla skóry, usuwa zanieczyszczenia, remineralizuje, wygładza i uelastycznia. Delikatnie rozjaśnia.
W 100% naturalna glinka kaolinowa. Jest to jedna z najdelikatniejszych glinek, cechuje ją lekka i jedwabista konsystencja. Polecana jest zwłaszcza dla cer delikatnych, suchych, wrażliwych, skłonnych do podrażnień oraz dla skór dojrzałych. Działa również normalizująco na skórę tłustą i mieszaną. Można ją stosować do maseczek i kąpieli.  


Fresh'n'fruity: PINEAPPPLE+PAPAYA- piankowa maseczka do twarzy
wygładzenie + eksfoliacja + wzmocnienie

Opis producenta :  Eksfoliująco - wygładzająca maseczka w formie lekkiego, owocowego musu.
Zawiera naturalne kwasy AHA oraz papainę - enzym złuszczający, pozyskiwany z papai. Doskonale 
odświeża zmęczoną skórę, delikatnie rozjaśnia, oczyszcza skórę z zaskórników oraz zrogowaciałego naskórka, przyspiesza odnowę komórkową.
Pozwala na błyskawiczną poprawę kondycji skóry. Przeznaczona dla aktywnych i zapracowanych osób, zwłaszcza z cera mieszaną, skłonną do tworzenia się zaskórników i potrzebującą odświeżenia.
Zawiera surowiec działający złuszczająco - LINKED-PAPAIN C-MPB. Ten wyjątkowy składnik enzymatycznie usuwa połączenia międzykomórkowe, ułatwiając tym samym usunięcie warstwy rogowej naskórka. Wyciąg z ananasa dostarcza skórze naturalnych kwasów owocowych AHA, wzmacniając proces odnowy i regeneracji skóry. Może być stosowany jako delikatna forma peelingu enzymatycznego.
Składniki aktywne
ananas
papaina
REGU®-CEA
olej sojowy

 Do zakupów dostałam saszetkę masełka do ciała o zapachu kawy.

Zabieram się za regenerację.

Pozdrawiam


21 komentarzy:

  1. Piankowa maseczka musi pięknie pahnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie ślicznie tak świeżo, że chcę już wiosnę i lato:)

      Usuń
  2. Świetne zakupy :) Maski glinkowe pokochałam ostatnimi czasy, a maseczka piankowa też zapowiada się ciekawie. Będę czekać na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Uwielbiam glinki i mam nadzieję, że ta się sprawdzi. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kawowe masełko <3 Czuję się kuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piankowa maseczka brzmi kusząco, czekam na Twoją opinię na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczka piankowa wydaje się ciekawa :) Z glinki raczej będziesz zadowolona - mam jedną z Organique w saszetce, i sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę zadowolona. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Niech Ci dobrze służą, ja z organique chce masło do ciała i czarne marokańskie mydło na początek:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również wpisałam na moją listę jeszcze kilka produktów z Organoque które jeszcze koniecznie chcę:)

      Usuń
  7. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie biała glinka, bo sama przymierzam się do jej zakupu:) Aktualnie używam zielonej i jestem z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kuszą mnie te produkty Organique. Sama mam największą ochotę na peeling enzymatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać za jakiś czas jak się sprawdziły i czy są warte grzechu:)

      Usuń
  9. Miałam żółtą glinkę i była rewelacyjna. Ciekawi mnie ta piankowa maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam jej już raz i jestem zadowolona. Nałożyłam ja na 15 min i po zmyciu cera była rozjaśniona, gładka. Oby tak dalej:)

      Usuń
    2. Ja też już po razie zauważyłam różnicę :)

      Usuń
  10. Zapach masełka kawowego jeżeli nie jest chemiczny będzie musiał znaleźć się w moich zbiorach:D

    OdpowiedzUsuń