niedziela, 10 marca 2013

Dzień kobiet i początek z kosmetykami Organique.

Witam,
Na początek mój bukiet tulipanów.

A teraz kosmetyki Organique.

 

Po wielu poleceniach postanowiłam, że i ja spróbuję i coś kupię.

 
 
Zaczęłam od balsamu do ciała, maseczki do twarzy oraz dwóch masek do włosów. W prezencie od miłej pani w sklepie dostałam kulę do kąpieli.
 
Odwiedziłam również Hebe i w promocji -40% kupiłam sobie pomadkę Revlon.




Z okazji Dnia Kobiet byliśmy w Teatrze Polskim na nowym spektaklu " Zemsta" reż. Krzysztof Jasiński, który serdecznie polecam. 
 

Pozdrawiam.









8 komentarzy:

  1. z maski do włosów anti-allergic nie byłam zadowolona, do szamponu z tej serii się przekonałam, ale maska obciążała mi włosy i nie poprawiała ich struktury. Ciekawa jestem Twojego porównania tych dwóch masek. Zastanawiam się nad kupnem tej Anti-age. Z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach zrobić porównanie tych dwóch masek, ale muszę je troszkę poznać. Już użyłam tej anti-age i wiem, że będzie stałym gościem w mojej łazience. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Daj znac jak Ci się pracuje z Organique, ja jestem wielkim fanem, a maska Anti-age jest najlepszą jaką spotkałam póki co :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążyłam użyć już maseczki anti-age,zażyłam pachnącej kąpieli z kulą oraz wysmarowałam ciało balsamem i wiem jedno to nie koniec. Tak sobie myślę, że przepadłam. Mam już w planach kolejne zakupy. Pozdrawiam

      Usuń
    2. hehe to tak jak i ja, ciągle chcę więcej :)))

      Usuń
    3. Zrobiłam maseczkę i jestem zachwycona. Chcę więcej. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Będę musiała wreszcie zrobić zakupy w Organique. Strasznie dużo produktów z ich oferty trafiło na moją listę zachcianek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie, ale uważaj, bo one uzależniają. Pozdrawiam

      Usuń