niedziela, 30 grudnia 2012

Spacer i małe zakupy.

Witam,
Dziś przychodzę ze zdjęciami ze spaceru z małych zakupów jakie poczyniłam na wyprzedażach.
                                                Na początek pyszne pączki.


                                          Następnie odwiedziny w Starej Mydlarni.















Przerwa na coś słodkiego.





Napełnienie głodnych brzuszków.



Winko grzane w taki dzień wypić trzeba.
Po pysznym posiłku pora na buszowanie po sklepach.
I zdobycze.............



Oraz wymażone, wyśnione ..........



Po takim wspaniałym dniu czas na pyszną zieloną herbatkę i coś co uwielbiam Makaroniki.



Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. ale miałaś wspaniały dzień :) Moja kochana Warszawa+makaroniki+Melissy z sówkami=cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak dzień był wspaniały. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję, że nie będą obcierały. Mam stopy jak księżniczka, nawet kapcie potrafią mnie nieźle poranić.

      Usuń
  3. cudownie się to ogladalo:)

    OdpowiedzUsuń