poniedziałek, 9 lutego 2015

Zakupy

Witajcie,
Dziś przychodzę z zakupami jakie zrobiłam w ostatnim czasie.
Wykończyłam do ostatniej kropli mój krem pod oczy i  tym razem postanowiłam na zupełnie nowa jak dla mnie markę NEOBIO, ale przy okazji wzięłam jeszcze krem na noc. 

 

NEOBIO regenerujący krem na noc z bio olejkiem arganowym i kwasem hialuronowym 
Opis producenta:
Opis: Krem na noc czyni skórę gładką i promienną. Regeneruje i odżywia wrażliwą skórę. Wyselekcjonowane składniki kremu, takie jak: olejek arganowy i olej z nasion winogron pielęgnują i chronią skórę dostarczając jej przy tym niezbędnych składników odżywczych do regeneracji. Gliceryna i kwas hialuronowy dostarczają skórze niezbędnego nawilżenia. Cenne organiczne masło shea i organiczne masło kakaowe odżywiają i regenerują skórę.
Składniki (INCI): Aqua (Water), Alcohol denat.*, Glycine Soja (Soybean) Oil*, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Polyglyceryl-3 Dicitrate/Stearate, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter*, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil*, Isoamyl Laurate, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Distarch Phosphate, Rhus Verniciflua Peel Wax, Acacia Senegal Gum, Xanthan Gum, Sodium Stearoyl Glutamate, Sodium Lactate, Hydrolyzed Rhizobian Gum, Tocopherol, Sodium Hyaluronate, Lactic Acid, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Parfum (Essential Oils), Limonene, Linalool, Citronellol, Geraniol, Citral.
*składniki z certyfikowanych upraw organicznych

NEOBIO Anti Age krem pod oczy z bio olejkiem arganowym i kwasem hialuronowym
Opis producenta:
Opis: Przeciwzmarszczkowy krem z organicznym olejkiem arganowym i kwasem hialuronowym. Pielęgnuje wrażliwą i wymagającą skórę wokół oczu. Wysokowartościowa formuła z organicznym olejkiem arganowym, masłem shea, gliceryną roślinną i kwasem hialuronowym nawilża odpręża i przede wszystkim poprawia elastyczność.
Sposób użycia: Stosować rano i wieczorem po oczyszczeniu powiek delikatnie wklepując w skórę wokół oczu.
Składniki: Aqua (Water), Glycine Soja (Soybean) Oil*, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Polyglyceryl-3 Dicitrate/Stearate, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil*, Isoamyl Laurate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Parfum (Essential Oils), Rhus Verniciflua Peel Wax, Xanthan Gum, Acacia Senegal Gum, Sodium Stearoyl Glutamate, Sodium Levulinate, Sodium Lactate, Hydrolyzed Rhizobian Gum, Euphrasia Officinalis (Eyebright) Extract*, Polygonum Fagopyrum (Buckwheat) Seed Extract, Tocopherol, Lactic Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Sodium Anisate, Sodium Hyaluronate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Hydrogenated Vegetable Oil, Limonene, Linalool, Citronellol, Geraniol, Citral.
*składniki z certyfikowanych upraw organicznych

 
Przy okazji szybkich zakupów w Arkadii pierwszy raz miałam przyjemność gościć w progach KIKO i choć pokusa była wielka by wyjść z pełną siatą zakupów w mojej głowie krążyła myśl, że w zasadzie niczego nie potrzebuję i pocieszyłam się tylko jednym lakierem w odcieniu nr. 244 Dark Plum Red.

Na stoisku Golden Rose zaopatrzyłam się w moją pierwszą pomadkę z serii Velvet Matte Lipstick o nr. 02 i już po pierwszych testach wiem, że kupię jeszcze nr.07.



Do sklepu Organique w zasadzie poszłam tylko po peeling do ciała, ale wzięłam jeszcze balsam do ciała i białą glinkę.


Na żele do mycia rąk z Bath&Body Works czaiłam się już od dawna i przy okazji gdzie jedna sztuka wyszła 7,50 kupiłam ich sześć.

W TX Maxx upolowałam trzy świece w całkiem dobrej cenie. Najbardziej cieszą mnie oczywiście dwa małe skarby z Woodwick.


I na koniec dwa nowe koraliki Pandora.
 

I to już koniec moich zakupów, ale ciekawa jestem co Wam udało się kupić .

Pozdrawiam 

10 komentarzy:

  1. Lubię ten peeling Organique :) A tą pomadkę Golden Rose kupiłam w tamtym tygodniu, właśnie 07 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingu jeszcze nie używałam, ale pachnie cudownie. Do pomadki podchodziłam ostrożnie, bo bałam się, że może wysuszyć mi usta. Zaryzykowałam i efekt bardzo mi się podoba, więc i 07 przy najbliższej okazji będzie moja. Pozdrawiam

      Usuń
  2. OJ! aż mi się oczy zaświeciły :) tyle cudowności, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie wszystkie moje cudeńka sprawują się świetnie. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Też mam 02 z GR i jestem mega zadowolona! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dokupiłam jeszcze 07. Polecam sprawdź, bo jest bardzo ładna :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zgadza się i przyznam, że długo na tak dobrą cenę czekałam :)

      Usuń
  5. Mam pomadkę GR i bardzo ją lubię posiadam numerek 10:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kupiłam drugą 07 i jestem bardzo z nich zadowolona :)

      Usuń