niedziela, 27 kwietnia 2014

Garść nowości

Witajcie,

Od kilu miesięcy staram się robić bardziej przemyślane zakupy i nie wrzucać do koszyka wszystkiego czego tak naprawdę nie potrzebuje, co w przyszłości i tak trafi do moich bliskich, bo ja już tego nie będę używała.
Bardzo pomocna i przydatna stała się moja tzw. "chcjek lista" na której umieszczam perełki które w przyszłości zamierzam posiadać.
Na tej właśnie liście od dłuższego czasu znajdowały się poniższe cudeńka.



Nr.1 GUERLAIN METEORITES nr.3 medium
Nr.2 MAC PRO LONGWEAR PAINT POT PEINTURES odcień Bare Study
Nr.3 BOURJOIS róż nr. 37 rose pompon


Na początku maja mam urodziny, więc zasłużyłam na taki prezent od samej siebie.

Pozdrawiam

24 komentarze:

  1. Na powrót do meteorytów też mam chęć od jakiegoś czasu, mam zamiar nabyć tę najjaśniejszą wersję :)
    Bare Study zaś jest u mnie w stałym użytku, bardzo, bardzo go lubię! Jest tak uniwersalny, że nadaje się do praktycznie każdego makijażu. Myślę, że też będziesz z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wahałam się czy nie wybrać najjaśniejszych, ale ostatecznie wybrałam te. Jeżeli chodzi o Bare Study uczę się z nim pracować, ale podoba mi się efekt jaki daje na moich oczach. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Róż Bourjois też ostatnio nabyłam tylko w inny odcieniu (34 Rose d'Or). Meteoryty marzą mi się od dawna, ale ponieważ nie jest to dla mnie produkt pierwszej potrzeby, ze względu na wysoką cenę będzie musiał jeszcze na mojej liście trochę powisieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również długo zwlekałam z zakupem kuleczek, ponieważ nie jest to produkt bez którego nie mogę żyć. Postanowiłam jednak, że zniżka -20% w Douglas i zbliżające się moje urodziny to świetna okazja. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetne nowości! Mam nadzieję, że wszystkie kosmetyki się u Ciebie świetnie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po trzech dniach stosowania z przyjemnością stwierdzam, że to najlepsze zakupy jakie poczyniłam w ostatnim czasie. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Nowości takie, że aż mi dech zaparło :) Wszystkie 3 produkty bardzo mi się podobają, meteoryty są też w kręgu moich zainteresowań hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meteoryty są boskie i myślę, że są warte każdej wydanej złotówki. Uwielbiam efekt jaki dają na mojej buzi. Pozostałą dwójkę również uwielbiam, ale na kuleczki czekałam najdłużej. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Oj tak, zdecydowanie lepiej kupić coś raz, a dobrze :-) Piękne te Twoje zdobycze, ja ostatnio zrealizowałam swój kolejny cel i kupiłam słynny puder rozświetlający z MAC'a. Coś ostatnio się rozszalałam, ale będzie mniej na liście do zrealizowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z tych produktów jak małe dziecko, bo długo chodziła mi po głowie. Najdłużej na mojej chciej liście były meteoryty i żałuję, że tak długo zwlekałam, ponieważ to one najbardziej mnie cieszą. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękne teraz opakowanie mają Meteoryty :) Sama mam na nie ochotę!
    Niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i coś czuję, że już pokochałam te produkty, choć używam dopiero od trzech dni. Pozdrawiam

      Usuń
  7. cudne zakupy :) konkretnie, tak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda cuda :) Prezent urodzinowy jak najbardziej udany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam Soft Ochre z Mac i niestety mam mieszane uczucia odnośnie niego. Używam od 3 miesięcy codziennie i niestety czasami sprawia mi psikusy.
    Meteoryty są nieziemskie. Dostała od jednej z blogerek pokaźną odsypkę i jestem nimi tak oczarowana że chyba na swoje urodziny również sobie zrobię taki "malutki" prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  10. metoryty mam i bardzo lubię:) paint pot chcę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meteoryty są świetne a z paint potem już nauczyłam się współpracować i jestem zachwycona efektem. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Meteoryty mam w planach :-) Mam nadzieję, że się na nich nie zawiodę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z dnia na dzień jestem w nich coraz bardziej zakochana:)

      Usuń
  12. świetne prezenty, jak najbardziej zasłużone ;-) marzą mi się meteoryty :)
    Rose pompon mam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach te Meteoryty kuszą, kuszą i chyba się na nie zdecyduję:) Mam nadzieję że okażą się warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je uwielbiam i serdecznie zachęcam do kupna. Pozdrawiam

      Usuń