środa, 22 maja 2013

Nowe Essie.

Witam,
Mój początek z lakierami Essie nie należy do udanych, ponieważ kupiłam i tak się zraziłam, że powiedziałam sobie - NIGDY WIĘCEJ. Robił na moich paznokciach straszne pęcherzyki.
I z perspektywy czasu muszę przyznać szczerze, że nie dotrzymałam słowa, ale nie żałuję.
Obecnie moja kolekcja stopniowo się powiększa.
I tak oto stałam się posiadaczką :
Nr.1 Wszystkim znany i lubiany Essie nr.99 Mint Candy Apple - kupiony w super-pharm za 26zł
Nr.2 Essie Top Coat - kupiony w promocji w Hebe 2 za 1
Nr.3 Essie nr.17 Muchi Muchi - kupiony w promocji w Hebe 2 za 1

I jeszcze jeden produkt mianowicie ujędrniający balsam do ciała Fenjal, który bardzo chciałam mieć i pewna osóbka którą bardzo, bardzo kocham sprawiła mi taką niespodziankę i kupiła go dla mnie.


Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. piękne lakiery :) A balsam baaardzo lubię i polecam każdemu. Mam nadzieję że będziesz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam balsami,masełka i wszelkie mazidła do ciała;)

      Usuń
  2. Ładne kolory, takie spokojne, ale ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Muchi Muchi sama ostrzę zęby :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakochała się w tym odcieniu i maluję cały czas:)) Pozdrawiam

      Usuń