czwartek, 17 stycznia 2013

Usta, usta.........

Witam,

Dziś przychodzę z produktami jakie używam do pielęgnacji ust.

                                    Tak prezentuje się obecnie  moja kolekcja .

 
 1. Avene Cpld Cream - to pomadka którą używam raczej gdy wychodzę na zewnątrz ponieważ pozostawia perłową powłoczkę na ustach ( a mąż by się zdziwił gdybym co wieczorem do łóżka wskakiwała z perłowymi ustami). Jest bardzo przyjemna nie wysusza dość dobrze moje usta znoszą z nią mrozy.
 2. Tisane balsam do ust - uwielbiam ten produkt. Aplikuję na noc oraz podczas przeziębienia obwicie ( oczywiście paluszkiem ) smarowałam swój nos, wspaniale koił jego podrażnienia. Uważam jedynie, że ten w słoiczku jest bardziej wydajny.

 3. Nivea Lip Butter - po pierwsze wspaniale pachnie. Bardzo fajny produkt dobrze się sprawdza w nocnej pielęgnacji ust.
 
 4. Lip balm z Douglasa mango&papaya - fajnie pachnie i dobrze radzi sobie z nawilżaniem i pielęgnacją.
 5. Sanoflore roślinny balsam z olejkiem eterycznym ze słodkich pomarańczy - bardzo dobry produkt tylko jest dość lejący i czasem gdy wycisnę go za dużo, to spływa mi z ust. 


Na liście zakupowej czekają w kolejce :
                         

 
A teraz czas na coś dobrego........




Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Sanoflore bardzo ciekawy ... może sie skuszę :)
    a pralinki hmm ..nie kuś słodyczami właśnie rozpoczęłam dietę antycelulitową i słodycze surowo wzbronione :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem cały czas na diecie, ale słodycze to moja miłość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię Tisane, nawet kocham! :-) A balsam Nuxe i pomadka z Alverde są i na mojej liście zakupowej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już Alverde mam i tylko do szczęścia Nuxe mi brakuje:))))

      Usuń