środa, 16 stycznia 2013

Przerwa w pracy.

Witam,

Postanowiłam zrobić sobie małą przerwę w pracy. Świadomość tego, że za trzy dni mam urlop jest tak zakorzeniona w mojej głowie, że skupienie się na pracy graniczy z cudem.
Może chwila oddechu i  przekąska pomoże.
Dziś wybrałam.......................
Serek waniliowy, uwielbiam go niech się schowają inne waniliowe serki. To jest serek jaki pamiętam z dzieciństwa oraz smaczny sernik i kolorowy sernik na zimno jaki moja mama robiła z nich.
A do serka polecą płatki śniadaniowe z mlekiem i malinami.

A co wyj lubicie zjeść w pracy podczas małej przerwy?

Pozdrawiam.


2 komentarze:

  1. pyszną kanapkę, batonik musli, banany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak pyszną kanapkę lub sałatkę zabieram do pracy zawsze. Pozdrawiam

      Usuń