niedziela, 12 sierpnia 2012

Denko.

Witam,
przedstawiam kolejne denko.......


zaczynamy


Nr.1 - Żel pod prysznic AA eco - marchewkowy - uwielbiam całą serię AA eco - żel jest dobry, nie wyczułam zapachu marchewki, dobrze się pienił, dobrze mył , bardzo przyjemny - reasumując polecam.

Nr.2 - Kremowe mydło pod prysznic Ziaja o zapachu pomarańczy - na początku byłam zadowolona dość intensywnym zapachem pomarańczy ( a raczej skórki z pomarańczy ), pod koniec zaczął mnie już drażnić. Ogólnie fajne kremowe i jak ktoś lubi intensywne zapachy to polecam.

Nr. 3 - Żel pod prysznic Kamill o zapachu limonki i rabarbary - fajny zapach, dobrze się pienił jest ok.




Nr.1- Balsam do włosów Joanna nawilżająco-regeneracyjny - bez spłukiwania ( ja go spłukiwałam ).
Dość dobry produkt, włosy po zastosowaniu były miękkie i gładkie - polecam.

Nr.2 - Szampon Alterra - uwielbiam szampony tej firmy - polecam.


Nr.1- Kolastyna - balsam po opalaniu - dostałam go w zeszłym roku przy zakupach w super-pharm - dość dobry produkt , skóra po zastosowaniu była dobrze nawilżona, ma dość ładny zapach - polecam.

Nr.2 - Garnier Ambre Solair faktor 20 - dobrze mleczko do opalania, ładny zapach, wydajny -polecam.


 


Nr.1 - ISANA - zmywacz do paznokci - dobry produkt, nie śmierdzi i nie wysusza paznokci ani skórek - polecam.

Nr. 2 - Nailty - Biedronka - zmywacz do paznokci - ogólnie byłam z niego bardzo zadowolona.
Kupowałam i kupowałam , ale ten ostatni był jakąś masakrą - wysuszał , śmierdział .
I już teraz nie wiem czy tylko ten był takim bublem czy coś zmienili w składzie.










Nr. 1 - Relaksująca sól do kąpieli - lawenda i melisa - bardzo fajna sól , gorąco polecam.


Nr.2 -  Chusteczki odświeżające Cleanic - zawsze mam w torebce, są dobre nie pozostawiają lepkich dłoni ( czego ja nie cierpię ) - polecam.

Nr.3 - Crystal - dezodorant w chusteczce - chciałam sprawdzić zanim kupię pełnowymiarowe opakowanie. I powiem szczerze że nie wiem sama co mam myśleć. Chusteczka starczyła mi na dwa użycia i raz było ok., a za drugim razem czułam duży dyskomfort i już sama nie wiem.

Nr.4 - Beauty Formulas - ogórki na oczy - bardzo fajny gadżet. Ogólnie takie schłodzone płatki o zapachu świeżego ogórka były bardzo przyjemne. Czy kupię - pewnie jak będą w promocji to tak. 




Nr.1 - Stara Mydlarnia - peeling cukrowy o zapachu czekolady - super produkt, pięknie pachnie, skóra po zastosowaniu jest gładka, bardzo wydajny  - gorąco polecam.

Nr.2 -  BeBeauty - micelarny żel do mycia buzi - fajny produkt, wydajny, nie podrażnia dobrze zmywa resztki makijażu po demakijażu - polecam.

Nr.3 - Dax Cosmetics - krem do stóp odświeżający - totalny bubel, nic nie robił - nie, nie i jeszcze raz nie.

Nr.4 - Etiaxil - bloker - dość dobry jeżeli chodzi o działanie, ale potwornie szczypie - polecam, ale od czasu do czasu.


Nr.1 - Świeczka zapachowa NUXE SPA - była w zestawie z olejkami - bardzo ładnie pachniała jak olejki, wypalała się równomiernie na dość długo starczyła - bardzo fajna.

Nr.2 - Estee Lauder Double Wear Light - kocham ten podkład, jest moim numerem jeden w śród podkładów. Nie lubię efekty maski na twarzy, mam cerę wrażliwą on jej nie podrażnia i wygląda bardzo dobrze na mojej twarzy -polecam, polecam.

Nr.3 - C-THRU - bardzo miły i przyjemny zapach - polecam. Ja mam już nowa buteleczkę.

Nr.4 - Wibo- lakier nawierzchniowy - to była wersja neonowa i zmieniała troszkę kolor lakieru, ale ogólnie fajny tani produkt .

Nr.5 - Eveline 8 w 1 - moja ulubiona odżywka do paznokci dzięki której pozbyłam się problemu z rozdwajaniem. Mam kolejną i serdecznie polecam.

Nr.6 - maść ochronna z witaminą A - mam zawsze w domu, smaruję nią dłonie lub stopy na noc grubą warstwę i skarpety jest bardzo dobra - polecam.

I to już koniec.
Pozdrawiam serdecznie .


8 komentarzy:

  1. miałam kiedyś peeling ze starej mydlarni, ale ten z Organique jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super chętnie spróbuję, ale czy on jest cukrowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. maść z witaminą A i odżywka z Eveline są nie zastąpione !
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Crystal o zapachu granatu uwielbiam i zdecydowanie Ci polecam jeżeli nie masz dużego problemu z poceniem się. Ja zużywam obecnie już trzecią buteleczkę i nie zamierzam wprowadzać żadnych zmian - chyba, że zapachowych :-) U mnie sprawdza się wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że go kupię - dam mu szansę. Pozdrawiam

      Usuń
  5. odżywke Eveline 8 w 1 wyrzuć w trzy diabły ! dobrze ci radze ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale moim paznokciom ona służy. Jak tylko będzie coś nie halo ląduje w koszu. Pozdrawiam

      Usuń