wtorek, 31 lipca 2012

Zakupy.


Witam,

Po udanym urlopie i po powrocie do rzeczywistości czas na małe zakupy.



W super-pharm kupiłam w promocji (cena 41,99) płyny micelarne Bioderma Sensibio H2O – kończę właśnie z SVR oraz krem Iwostin Fizjologiczny ( mam takie uczulenie na COŚ – byłam już dwa razy u dermatologa i wyglądam jak trędowata. Potwornie mnie szczypie, piecze cała buzia i do tego wszystkiego skóra mis chodzi. Jeden wielki koszmar).

Kupiłam również moje pierwsze lakiery ESSIE - z gazetą SHOW były w promocji drugi  50% taniej.

Uwielbiam malować paznokcie i swego czasu miałam sporą kolekcję lakierów ok.187 ( jak je kiedyś liczyłam), aktualnie jest ich sporo mniej i myślałam, że nie potrzebuję lakierów z ESSIE ( bo są jednak drogie ), ale się skusiłam.  



Nastęnie z Dax  Cosmetics serum przeciwrozstępom oraz Lirene antycelluitowy peeling do ciała - od dłuższego czasu miałam na niego ochotę.

Kupiłam również z Dax Cosmetics mój ulubiony krem zmiękczający do stóp na popękane piety z 15% zawartością mocznika – jest super.
Ostatnio nacięłam się na jego brata odświeżający krem do stów i muszę przyznać, że to okropny bubel.    



Krem do depilacji Joanna oraz płukanę octową z malin firmy Yaris Roche - zachęcona filmikiem Inez82 – zobaczymy jak się sprawdzi.


A na sam koniec pokażę moją wisienkę na torcie.


Perfumy Lolita Lempicka L - chodził ten zapach za mną już od jakiegoś czasu i musiał być MÓJ.




NUTY ZAPACHOWE: gorzka pomarańcza, cynamon, kwiat nieśmiertelnika, bergamotka, akord drzewny, akord słoneczny, wanilia, piżmo.

I tym miłym akcentem kończę dzisiejszy post.

Czas coś zjeść.


 
Pozdrawiam cieplutko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz