niedziela, 17 sierpnia 2014

Urlop

Witajcie,
Właśnie wróciłam z urlopu który w tym roku spędziłam w górach.
Był wspaniale i muszę przyznać, że potrzebowałam takiego wyjazdu.
Dziś przychodzę z krótką relacją zdjęciową z Bukowiny Tatrzańskiej i Zakopanego.

Widok z okna naszego pokoju oraz wszystko czego było mi trzeba cisza i spokój.


Cel Gubałówka





 
 



Nowy cel Morskie Oko


 Kocham takie widoki



 





 Po 9 km jesteśmy już bardzo blisko naszego celu 







  Droga powrotna i również 9 km do pokonania i zasłużona mrożona kawa



Czas na porządny relaks na termach w Bukowinie








 

Ulubione miejsce na Krupówkach 
Cukiernia Samanta








Wszystko co dobre kiedyś się kończy i jutro wracam już do pracy, ale muszę przyznać, że wypoczęłam i naładowałam moje wyczerpane akumulatory.

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Ale Ci zazdroszczę gór! A w Bukowienie byłam dwa lata temu, ta ogromna zjeżdżalnia przekonała mnie do tego, że więcej na zjeżdżalnie nie wejdę!

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie ! ostation tam bylam w 2007 3 tyg przed moim wyjazdem do USA :)

    OdpowiedzUsuń