czwartek, 3 lipca 2014

Denko

Witajcie,
Torba z pustymi opakowaniami po produktach które z przyjemnością używałam jest już pełna, więc chyba czas na projekt denko.


Nr.1 Garnier Ultra Doux szampon drożdże piwne i owoc granatu - to jedyny szampon z tej firmy który nie robi krzywdy mojej delikatnej skórze głowy, był wydajny i ślicznie pachniał.
Nr.2 Alterra szampon regenerujący  makadamia i figa - uwielbiam te szampony, ale to już wiecie, bo są w każdym prawie denku.
Nr.3 Balea żel pod prysznic z oliwką - pięknie pachniał, był bardzo wydajny i nie wysuszał mojej skóry. Polecam serdecznie, ponieważ jest tani i bardzo dobry.


Nr.1 Balea balsam do ciała z olejkiem migdałowym - kolejny świetny produkt firmy Balea który bardzo ładnie nawilżał moja skórę. Maiał przepiękny migdałowy zapach i dość szybko się wchłaniał. 
Nr.2 Joanna Naturia peeling myjący o zapachu wanilii - zakochałam się w tych peelingach, ponieważ są tanie i bardzo dobre. Podoba mi się w nich wszystko od zapachu po stopień peelingowania, ponieważ nie jestem miłośniczką mocnych zdzieraków.
Nr.3 Alverde kremowy żel pod prysznic zawierający olejek z amarantus - dobrze mył i był dość wydajny, ale miął jeden minus - zapach który mnie osobiście nie przypadł do gustu.


Nr.1 Dove gofresh dezodorant -bardzo lubię te dezodoranty, ponieważ dobrze mnie chronią i zapach długo utrzymuje się na mojej skórze. Ten dość długo męczyłam i robię sobie przerwę. 
Nr.2 Isana pianka do golenia dla skóry wrażliwej z aloesem - tania i całkiem fajna, ale z wydajnością nie jest już tak fajnie jak w przypadku Satin Care z Gilette.
Nr.3 Alterra masło do ciała winogrono i kakao - to było bardzo dobre masełko które w przyjemny sposób nawilżało moją skórę i było wydajne, ale zapach to już nie moja bajka.


Nr.1 Loreal płyn micelarny - uwielbiam, ponieważ jest tani i dobry.
Nr.2 Bourjois płyn micelarny - kolejny mój ulubiony płyn micelarny który jest tani i dobry.
Nr.3 ISANA krem do rąk z 5% mocznikiem - dobrze nawilżał i był bardzo wydajny.
Nr.4 AA krem do rąk aromatyczna kawa - miał dość lekką konsystencję, ale dobrze nawilżał i szybko się wchłaniał pozostawiając bardzo przyjemny zapach na dłoniach.


Nr.1Lakier Lovely Nude nr.1- cudowny kolor i bardzo dobra jakość jak na taki tani lakier.
Nr.2 Sally Hansen Insta -Dri - cudowny produkt dzięki któremu mój manicure trzyma się przez wiele dni.
Nr.3 Yves Rocher Sexy Pulp pogrubiający tusz do rzęs - niby pogrubiał i całkiem fajnie wyglądał na rzęsach, ale jakoś się nie zakochałam i nie planuję ponownego zakupu tego produkt.
Nr.4 Tusz Bourjois Twist Up the Volume - ten tusz również nie powalił mnie na kolana i nie kupię kolejnego opakowania.
Nr.5 Maybelline Color Whisper Lipstick nr.220 Lust For Blush - fajny produkt dawał subtelny kolor i nie wysuszał ust. 
Nr.6 Pomadka Kobo nr.211 Caffe Latte - pomadka ładnie trzymała się na ustach, kolor był dość trwały, nie zjadał się i co ważne nie wysusza ust. 


To już wszystkie denka które udało mi się wykończyć w ostatnim czasie.

Pozdrawiam 

12 komentarzy:

  1. Akurat bardzo lubiłam ten tusz do rzęs YR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mój był jakiś felerny :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten płyn micelarny z Bourjois :) Aktualnie używam micela z Garniera 3 w 1 ale jak dla mnie wypada dużo gorzej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatecznie Bourjois jest moim nr.1. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Wow, ale denko! :D używałam kiedyś tego szamponu z Garniera i był bardzo fajny, podejrzewam, że kiedyś do niego powrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od czasu do czasu lubię po niego sięgnąć. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Drożdze piwne to chyba moja ulubiona seria z Garniera. Szkoda że w UK nie jest dostępna.
    Peelingi z Joanny bardzo polubiłam a szczególnie wersję kawową która niezmiennie gości w mojej łazience i jak tylko mam okazję robię jej gigantyczne zapasy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jeszcze wersję waniliową tego peelingu :)

      Usuń
  5. Muszę w końcu wypróbować ten krem Isany:) Pomadkę Lust For Blush sama właśnie pomału denkuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tego peelingu z Joanny jestem ciekawa;) piankę z Isany tez używam głownie ze względu na dobra cenę ale jakość taka średnia;)

    OdpowiedzUsuń