czwartek, 27 marca 2014

Małe zakupy.

Witam,
Dziś przychodzę z małymi zakupami jakie poczyniłam w ostatnim tygodniu.


Zapas ulubionego płynu micelarnego z Loreal, ponieważ w Carrefour była promocja dwie buteleczki w cenie jednej.
W Rossmannie w promocji dorwałam produkty ISANA.


Zapas ukochanej wody Uriage oraz żel do usuwania skórek i top coat z Sally Hansen.
Do żelu dokupiłam jeszcze drewniane patyczki.  

Odwiedziłam również Sephore w celu nabycia sławnej maseczki z olejkiem z dzikiej róży marki Korres. 
Tyle dobrego o niej czytałam, że musiałam ją mieć.
 Maseczka jest maleńka, ale mam nadzieję, że w tej tubeczce jest moc.

Pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy :) Woda Uriage, micel Loreal oraz balsam Isana to moje ulubione kosmetyki. Czekam na Twoją opinię o masce Korres.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już po pierwszym użyciu tej maseczki i przyznam, że zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Skóra była wyraźnie rozjaśniona i odżywiona. Polecam

      Usuń
  2. Też słyszałam, że ta maseczka z Korres jest dobra. Daj znać jak będzie u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już po pierwszym teście i jestem z efektów bardzo zadowolona. Moja skóra lubi takie cudeńka. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetne zakupy! Jestem ogromnie ciekawa Twojej opinii na temat słynnej maseczki Korres, micel z L'oreal bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu jestem z efektów bardzo zadowolona. Buzia po zastosowaniu była wyraźnie rozjaśniona i odżywiona. Szkoda tylko, że jest taka maleńka. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Micel Loreala lubiłam, świetna promocja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zdziwiona tą promocją, ale było warto. Pozdrawiam

      Usuń
  5. No to czekam na Twoją opinię na temat tej już niemal kultowej maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już po pierwszej aplikacji i muszę powiedzieć, że była warta wydanych pieniędzy, bo to takie maleństwo za 45 zł. Ale ładnie rozjaśniła i odżywiła moją w tym dniu bardzo zmęczoną twarz. Polecam i pozdrawiam

      Usuń
  6. Woda z Uriage jest również moją ulubioną. Korzystam z niej codziennie i odstawiłam wszystkie toniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie czasem nachodzi na jakiś tonik, ale wodę uwielbiam. Pozdrawiam

      Usuń
  7. ;)udane zakupy:) ja kupiłam mleczka z Loreal z tej promocji;) Maseczka faktyczne droga;000

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kusi mnie ta maseczka Korres ale właśnie obawiam się o tę pojemność...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojemność jest mała, ale maseczka jest dość wydajna. Pozdrawiam

      Usuń