piątek, 25 października 2013

Nowe czytadła.

Witam,
Dziś przychodzę z moimi nowymi nabytkami, ale nie kosmetycznymi.
 
Nr. 1 Twój Styl - to jedna z moich ulubionych gazet.
Nr.2 Książka Ewy Chodakowskiej - ostatnio troszkę gorzej czuję się w swoim ciele i postanowiłam to zmienić.
Nr.3 Lekcja Madame Chic - ostatnio jest bardzo modną pozycją, więc i ja zapragnęłam by znalazła się w swojej mini biblioteczce.

A co Wy ostatnio czytacie i może któraś z Was zaczęła już "Zmianę Swojego Życia" z Ewą?

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Ja czytam Miasto zaginionych książek, ale czekam na nowego Sapkowskiego :) Twój Styl też bardzo lubię i kupuję od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kupuję od czasu do czasu Twój Styl wymiennie ze Zwierciadłem. Pozdrawiam

      Usuń
  2. wstyd się przyznać, ale bardzo mało czytam, nie licząc blogów i innych stron w necie :P nie pamiętam kiedy ostatnio czytałam książkę.. częściej sięgam po magazyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak wolę książki i uwielbiam wciągać się w historie którą czytam:)

      Usuń
  3. Ja czytam teraz autobiografię nowojoskiego policjanta "Glina", a Chodakowska jakoś w ogóle mnie nie przekonuje - niedługo to z lodówek będzie wyskakiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również nie ogarnął szał Ewy, ale ciężko jest mi się ruszyć z domu. W tej książce jest wszystko na tacy i mam nadzieję, że po tych trzydziestu dniach będę widziała efekty. Pozdrawiam

      Usuń