poniedziałek, 25 lutego 2013

Denko z lutego.

Witam,
Zbliża się koniec miesiąca a moja torba z denkiem wypełniona po brzegi.

                                               Rzut oka na torbę ...
                                                 i zaczynamy..........
Nr.1. - żel pod prysznic Adidas Daily Scrub - ten biedaczek długo czekał na swoją kolej, a był całkiem fajny, dobrze mył,  miał fajne mikrogranulki i co najważniejsze nie wysuszył mojej skóry.
Nr.2. - ISANA olejek pod prysznic - bardzo go lubię i myślę, że ze względu na swoją cenę będzie częściej gościł w mojej łazience niż olejek pod prysznic Nivea.
Nr.3. - Żel pod prysznic Orginal Source - fajny zapach  i dość dobry i wydajny produkt.
Nr.4. - Yves Rocher peeling do ciała - ten produkt bardzo mnie rozczarował ponieważ był mało wydajny i jego zapach nie do końca mi się podobał.
Nr.5. - Yves Rocher dwufazowy płyn do demakijażu oczu -na początku był całkiem fajny, ale gdzieś w połowie buteleczki nie dawałam sobie z nim rady. Po pierwsze odczuwałam bardzo duży dyskomfort z powodu potwornej mgły na oczach oraz denerwowało mnie to, że miałam wrażenie, że nie zmywa makijaży i to bardzo lekkiego makijażu. 
Nr.6.- Bioderma - lubię i cieszę się, że mam spory zapas.
Nr.7.- Alverde emulsja do mycia buzi - uwielbiam, nie podrażnia dobrze myje buzię i nie daje uczucia ściągnięcia.

Nr.8. - Biowax szampon dla blondynek- bardzo lubię ten szampony, dobrze myją, nie podrażniają mojej wrażliwej skóry głowy.
Nr.9. -Pantene Pro-V- nabłyszczająca odżywka w sprayu chroniąca przed wysoką temperaturą do włosów cienkich - tak naprawdę to nie zauważyłam, aby ten produkt zrobił coś dobrego lub coś złego na moich włosach. 
Nr.10. - Drożdżowa maska do włosów receptury Babuszki Agafii - dość dobry produkt, ale bez większego szału. 
Nr.11. Alvedre balsam do ciała oliwka-aloes - dobrze nawilżał, ale miał bardzo mocny ziołowy zapach na dłuższą metę dość męczący.
Nr.12. Yves Rocher - odżywcze mleczko do ciała 3 w 1 z olejkiem migdałowym - świetny produkt, ślicznie pachnie i bardo dobrze nawilża skórę.
Nr.13. CleanMed - krem do rąk - bardzo fajny krem w szczególności na zniszczone dłonie. Miał dość rzadką konsystencję, ale robił to co miał robić.
Nr.14. L'occitane - krem do rąk z masłem shea - śliczny zapach i wspaniałe działanie.
Nr.15. e-naturalne - maska algowa peel-off ujędrniająca - uwielbiam te maski za działanie i to co robią z moją skórą.
Nr.16. Zrób Sobie Krem - spirulina algi morskie - wspaniały śmierdziuszek, który w cudowny sposób  koi oraz odżywia skórę.
Nr.17. Nić dentystyczna z rossman -

Nr.18 - C-THRU dezodorant był w zestawie z wodą toaletową. Jakoś go zużyłam.
Nr.19. - Kenebo puder transparentny - bardzo dobry i wydajny produkt.
Nr.20 - Bale - czekoladowa sól do kąpieli - cudny zapach i świetny umilacz kąpieli.
Nr.21. Puder z Biedronki do kąpieli o zapach wanilii - ładny zapach i podobnie jak sól z Balea fajny umilacz kąpieli.
Nr.22,23,24 - maseczki Ziaja i Balea - dobre maseczki może nie robiły niczego nadzwyczajnego, ale ja lubię tego rodzaju relaks.
Nr.25. - woda Uriage - bardzo ją lubię i serdecznie polecam. W ostatnim czasie była dużym ukojeniem dla mojej podrażnionej twarzy.
Nr.26. Alverde - masło do ciała czerwona pomarańcza i kwiat bzu - śliczny zapach oraz wspaniałe nawilżenie.

I to już wszystkie moje denka tego miesiąca.

Pozdrawiam serdecznie.


8 komentarzy:

  1. To masło z Alverde kompletnie się u mnie nie sprawdziło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je uwielbiam i ciesze się, że mam spory ich zapas. Pozdrawiam

      Usuń
  2. hmm pierwsza wzmianka o tym że maska babuszki jest "taka o" :) ja jestem zadowolona bardzo z maski Organique i póki co nie zamieniam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo czytałam i słyszałam o firmie Organique, ale sama jeszcze nic nie testowałam. Myślę, że jak wykończę moje zapasy to się na coś wreszcie skuszę. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Strasznie dużo udało Ci się zużyć :-) Maskę drożdżową mam i póki co dobrze się u mnie sprawdza, a wodę Uriage chyba kupię jak skończy mi się Avene :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo, ale ja używałam te produkty od trzech a niektóre od czterech miesięcy. Tak wypadło, że skończyły się właśnie teraz. A wodę Uriga serdecznie polecam i widziałam, że w super-pharm jest w promocji- 150ml ok.20 zł, a 400ml ok.40 zł. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jest i OS widze;) cudnie
    Gratuluję tylu zużyć ;-)!

    OdpowiedzUsuń